torstai 1. joulukuuta 2016

Mamma kuntoon

Niin kuin olen jo aiemmin kertonut, haluan päästä hyvään kuntoon raskauden jälkeen. Mitään fitnesskuntoa en todellakaan ole tavoittelemassa, vaan haluan vaan saada extra kilot pois, kiinteytyä ja ennen kaikkea voida hyvin. Raskauskiloista pääsin aika helposti eroon, mutta muutama extrakilo löytyy kyllä edelleen.
Tällä hetkellä liikun seuraavasti;


  • Tunnin reipas vaunukävely että hiki tulee pintaan 5-8 kertaa viikossa
  • Juoksulenkki 2-3 kertaa viikossa
  • Kahvakuula/painoliivi treenit kotona 2-3 kertaa viikossa


Tuossa on jo viikossa jonkin verran liikuntaa, mutta tuloksia haluaisin saada nopeammin. Siksi laitoinkin tilaukseen fitverstaan After pregnancy treeni- sekä ruokaohjelman. Ruokaohjelma ei kyllä hirveästi poikkea tämän hetkisestä ruokavaliostani, vähän enemmän ja useammin pitäsi vaan oppia syömään.
Treeniohjelmaa en valitettavasti ole vielä päässyt kokeilemaan sillä en uskalla ennenkuin multa on katsottu vastalihasten tilanne. En halua että mulle jää mitään pysyviä vammoja jonka takia joutuisin veitsen alle joskus tulevaisuudessa. Harmittaa kyllä hirveästi, sillä joka kerta kun nyt olen käynyt neuvolan lääkärikäynneillä olen unohtanut kysästä asiasta.

Nyt toivonkin että saisin pikaisesti uuden ajan lääkärille, tai sitten jopa ihan fysioterapeutille joka osaisi katsoa vatsalihasten erkauman, sillä tämä mamma haluaa kuntoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti